storstädning!

Städa, det är vad jag har gjort idag. Jag Karin och Melvin har storstädat hela huset, det gick hyfsat fort eftersom vi var tre stycken. Har även hunnit med att städa ute hos mig och Karin, nu sitter jag ny duschad i sängen och myser med tända ljus och den nya ljusslingan som mamma köpte till mig idag. Som det ser ut nu kommer det bli en hemmakväll med lite mys, har i alla fall siktat in mig på popcornen som står i skåpet. Jag är helt beroende av popcorn, godaste som finns! Ska nog försöka hinna med att finslipa lite på min psykologi, inte den lättaste uppgiften vi har fått kan jag säga.. Känner att min blogg går deeper and deeper för varje dag som går, har ingen blekaste aning om vad jag ska blogga om ibland och då kommer det upp ett riktigt k-bry inlägg. Så jag har tänkt börja med 30-dagars inlägg som jag hittade på en väns blogg, så kanske det blir lite roligare inlägg har på bloggen. Ska även bli bättre på att börja använda min systemkamera som bara ligger i hyllan och dammar.. Puss

/tillsammans klarar vi allt!/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar