Dag 4- mitt favoritminne

Oj denna var en liten kluring.. Jag har många bra minnen men det allra bästa som jag kommer ihåg varenda detalj av är när mamma och pappa kom hem med en hundvalp sommaren 2007. De hade lyckats lura mig och min syster att de skulle åkta till Örebro och hämta pärmar men kom hem med en 10veckorn labradorvalp. Att jag inte dog när de sa att det var vår nya lillasyster, sötaste hunden jag någonsin träffat! Btw så var jag fett rädd för henne i början.. Den dagen kommer jag aldrig att glömma, tyvärr var vi tvungna att lämna bort vår älskade Leia för snart 2år sedan pga olika saker. Denna dag tänker jag alltid på när jag längtar lite extra efter henne. Alla minnen jag har med denna hund är något som alltid kommer sitta kvar, alla nätter vi har campat ihop i min säng och alla frukostar vi har delat i soffan när ingen såg! 

/första mötet med Leia/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar