new york


Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är min pappa i New York nu men min faster, hennes man och min äldsta kusin. Jag har haft lite kontakt med dem och de verkar ha det superbra där borta, men hade inte anat något annat heller eftersom det är världens bästa stad! För lite mer än 1år sedan var jag också i New York med min dåvarande pojkvän och hans familj. Det var en av de bästa resorna jag har gjort, den staden är helt otrolig. Alla höga byggnader, alla taxi bilar, allt är precis som i de amerikanska filmerna. Skulle garanterat inte säga nej till att åka dit igen och få uppleva den staden igen, men det är bara att spara pengar. På tisdag kommer pappa hem igen, helt stört att jag längtar som en tok efter honom och han har varit borta sen i torsdags. Längtar nog mer efter mina föräldrar nu än vad jag gjorde när jag var liten hehe.. Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar