Dag 07 – Mina närmsta vänner

Jag har många vänner som jag kan vända mig till och som jag känner är mina nära vänner, men sen har jag mina allra närmsta vänner. En vän som har följt med mig enda sen dagis är Isabelle, en vän som jag kommer vilja ha vid min sida hela livet ut. Alla crazy saker vi har gjort tillsammans, alla minnen. En vän som Isabelle borde alla ha! Hanna som jag också känt i en massa år men blivit mer tajt med de senaste åren är också en helt underbar vän som jag också vill ha vid min sida hela livet ut. Du är grym Hannsi! Vår lilla trio är grymt bra, ni betyder en massa för mig tjejer! Hanna & Isabelle är verkligen mina närmsta vänner, självklart har jag andra nära vänner med dem är mina allra närmaste.  Alla mina vänner värdesätter jag till tusen, utan er hade jag inte varit den person som jag är idag. Love you guys!

/love you/

1 kommentar: