Dag 1- presentera dig själv

Mitt namn är Anna Bylund och är snart 17 och ½ år gammal, jag föddes 24 juni 1996 i lilla staden Karlstad i Värmland. Bor även kvar i Karlstad. Jag går andra året på naturvetenskapslinjen på Älvkullegymnasiet och har natur som inriktning. Det är en riktigt bra linje med en hel del plugg (ett minus) men med min underbara klass NA12C klarar jag mig igenom alla jobbiga veckor i skolan! För drygt 3år sedan skiljde sig mina föräldrar och nu bor jag alltså på två ställen. Hos pappa är vi 3st och hos mamma 7st med 3bonusbröder. Två helt skilda familjer men två sjukt bra familjer. På min fritid tränar jag på Sats, är med kompisar, pluggar, kollar på massa olika tv-serier och shoppar en hel del. Så fort jag får mig en ledig stund så kommer datorn fram och tv-serier står på schemat. Det var lite om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar