Dag 3- mina föräldrar

Mina föräldrar har varit skilda i nästan 3år, nu och min mamma har en ny sambo. 
Min mamma heter i alla fall Yeo och är adopterad från syd korea, hon är förövrigt bästa mamman i världen. Alla påpekar hela tiden att vi är så himla lika i både sättet och utseendet, jag är väl ungefär som en kopia av henne om jag ska vara helt ärlig. Vi tycker samma sak, använder samma utryck och ah ser nästan exakt lika dana ut. Framförallt gillar vi samma saker, skor och jackor haha! Sen är vi lika envisa, har vi bestämt en sak så ska det bli så!
 Min pappa heter Thomas och är världens bästa pappa! Han är verkligen som en stöttande vägg när det är storm inom mig. Vi delar intressena att träna, åka skidor och resa framförallt. Att vi vill ut och resa är något som vi alltid pratar om, New York lockar mest eftersom båda varit där. Vi peppar varandra när det gäller träning och senast i somras sprang vi Midnattsloppet tillsammans! En lik het som man kan se från båda föräldrarna är nog mitt shoppingintresse, det har dem båda fast på olika saker. 
Sen har jag fått alla konsigt saker från dem, ni som har träffat mina föräldrar vet att mi familia inte är helt normal! Jag är så himla glad att just mina föräldrar är mina föräldrar, kan inte tänka mig ett liv utan dem. Ni är helt klart bäst och jag älskar er flera varv runt jorden! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar