20 november

Det är helt sjukt hur fort veckorna går, redan torsdag i morgon! Dock den längsta dagen i skolan men det brukar rulla på ganska bra ändå eftersom vi inte har några långa raster mellan lektionerna. Direkt efter skola i morgon är det Catching Fire som står på schemat med några tjejer från klassen, kommer bli super mysigt! Just nu sitter jag nyduschad i sängen efter 2 korta 30minuters pass på Sats och ska snart börja med psykologi inlämningen. Den ska vara inne på måndag men börjar jag inte nu kommer jag aldrig börja, jag är en sån som gör allt sista kvällen innan det ska vara inne. Nu kommer en period med mycket plugg i skolan, det är matteprov, samhällsredovisning och inlämning men sist men inte minst nationella i fysik. Då är det på 12 kapitel och tjena att jag kommer ihåg vad vi gjorde för ett år sedan i fysiken.. Slut tjatat om fysiken, nu måste jag sätta igång så jag kommer i säng i hyfsad tid. Vill även säga grattis till bästa Terese som fyller år idag, hoppas du får en superbra dag! Puss


/om 100dagar ses vi/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar