hanna & Isabelle

Kvällen och natten igår spenderade jag med mina girls, Hanna & Isabelle. Tre veckor sedan var de vi träffades alla tre, helt sjukt! Iallafall så åkte vi till någon herrgård i Kil igår för de sägs att det ska spöka där, men det blev lite fail eftersom de tydligen bodde folk där.. Så det blev det kort utflykt haha! Somnade strax innan 2 och när vi vaknade snöade det som bara den, just nu kämpar jag med fysiken. Åh får panik när jag kommer till ett tal som jag inte kan och inte fattar varför man ska göra som man ska.. Ska äta något litet och sen fortsätta igen så jag blir klar någon gång, är lite mer än en vecka kvar tills det är slutprov och det måste verkligen gå bra!! Ska även försöka lägga upp de "30-dagar" inläggen som jag har missat.. Love


                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar