Dag 11 – Mina syskon

Jag har ett riktigt syskon, min älskade storasyster. Hon heter Karin och är 2 år äldre än mig alltså 19 så hon tog studenten i somras. Hon är bäst måste jag bara säga, hon är faktiskt bäst i Sverige när det gäller elevkårer. Lite stolt över henne faktiskt! Jag och Karin flyttar mellan mamma och pappa var fjortondedag tillsammans, utan Karin hade jag nog inte klarat av varken skilsmässan eller när vi lämnade bort min ögonsten Leia särskilt bra. Två riktigt tuffa händelser i mitt liv som jag aldrig hade klarat mig igenom själv. Karin var som en extra hand som jag kunde hålla i när det blev för jobbigt. Jag älskar dig, jag är grymt stolt över dig, jag uppskattar allt du gör för mig, jag är så grymt glad att du är min syster. Sluta aldrig vara dig själv, love you! 

/love you/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar