Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig


11.Min största rädsla är höjder, men jag utsätter mig för det ändå.
22.Jag verkligen älskar popcorn, vad vore livet utan det?
33 .Jag måste städa mitt rum när det är stökigt annars får jag panik och typ gråter.
44.Jag är 159cm lång och kommer inte bli längre, lite surt dock!
55. Ser jag en spindel så får jag verkligen panik, vet faktiskt inte varför jag är så rädd för spindlar..
66. Jag har över 70nagellack hehe..
77. Jag är laktosintollerant
88. Min absoluta favvomat är falukorv med spagetti, seriöst så himla gott!
99.Min favoritgodis är polly, love it!
110.Jag måste färgsortera min kläder annars blir det kaos i min garderob.


Okej detta var fett svårt, så vissa saker är verkligen k-bry som det dära med nagellacken..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar