30 december

I morse ringde klockan 20 i 10 och det var dags för ett träningspass med Isabelle, vid 11 var vi på Sats och körde ett pass på nästan 2 timmar. Efter det belönade vi oss själva med mat på Glada Ankan, sen bar det av hemåt och fram med psykologin.. Inte det roligaste men får ta till varenda liten stund just nu så jag blir klar med den någon gång eftersom det finns en hel del annat plugg som bara ligger och väntar som behövs göras innan lovet är slut. Nu har jag precis duschat och lagt i ordning allt inför i morgon då jag åker någon gång på förmiddagen hem till Sanna för att fixa inför kvällen. Ska försöka göra en liten summering på detta år med bilder, men man vet aldrig med mig om det kommer upp eller inte haha! Har skrivit klart nästan alla "30-dagars" inlägg nu så de lär komma upp strax efter nyår hoppas jag på, love

/förra nyår/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar