Dag 22 – Det här upprör mig

En sak som jag kan bli riktigt upprörd över, eller mer arg kanske är folk som är otacksamma och respektlösa. Alla kan vara respektlösa genom att sitta och prata när till exempel läraren står och pratar, det har jag också gjort och inte bara en gång. Men folk som inte tar hänsyn till andra och bara går på sina egna åsikter och skiter helt enkelt i andras åsikter och tankar i till exempel grupparbeten, det kan jag bli riktigt upprörd över! Sen folk som är otacksamma, okej de kan jag nog också vara men när folk bara förlitar sig på att folk hjälper de och man inte får ett tack. Eller folk som bara förlitar sig på att man finns där så gör man inte själv det, ååh sånt kan jag verkligen få damp på! Vad det nu kan handla om inom det ”området” kan jag bli grymt irriterad över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar