the conjuring

Som jag skrev igår så åkte jag och Isabelle på kvällen och hade en grymt bra kväll, allt blir så mycket roligare när man är övertrött haha !Till slut satte vi på The conjuring, vi såg max 30min men det var tillräckligt för mig, herre min skapare den filmen kommer jag inte se igen i alla fall! Vi tog bussen hem runt kvart över 12 och var hemma runt 1 och då var det raka vägen till sängen och försöka sova efter filmen. Vaknade för ungefär en timme sedan och sen dess har jag bara legat kvar i sängen och degat, dock vet jag att jag har en hel del att göra idag innan pappa kommer och hämtar mig i eftermiddag så borde sätta igång snart. Ska försöka hinna med en promenad i det fina vädret också men med tanke på min plugghög så får det nog bli ikväll.. Puss

åh vad du är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar