30 oktober

Som sagt så åt jag lunch inne i stan med Moa och Meliha från klassen, älskar att bara och sitta och små prata. Har inte känt dom alls länge men det känns som vi känt varandra hur länge som helst, den känslan är så himla skön! Att kunna prata om allt mellan himmel och jord, gjorde även ett jobbpass mellan 4 och halv 6. Det är värt slitet när pengarna kommer in på kontot, kunna unna sig något nytt! Jag fick med mig en klänning från stan idag, ett litet spontanköp men så kan det bli ibland. Det är gråmelerad och man kan ha den både till vardags och när man ska vara lite finare. Nu på kvällen har jag även färgat håret, inte så stor skillnad men har egentligen mycket mörkare än vad jag har nu, nästan svart. Har precis krupit ned i sängen och ska sätta på en serie, puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar