Fredag!

Hade endast en lektion idag så slutade redan 09.50! Så jag har hunnit med en sväng med mamma på stan, tränat och bara tagit det lugnt. Till middag fick jag sushi, så himla gott. Vi avslutade kvällen framför Idol med lite snacks och godis, en härlig hemma kväll. Ska snart hoppa i säng för att ladda inför morgondagen som kommer bestå av att gå på Arvika marten och hälsa på mormor. Kvällen är helt oplanerad så som det ser ut nu blir det ännu en hemma kväll. Riktigt skönt med sånna lungna helger i mjukisbyxor! Jag har ändrat lite på min blogg, inga stora förändringar men lite iallafall. Åh idag kom jag i en situation när jag inte visste om jag skulle skratta eller inte, när någon säger något och man inte vet om personen är seriös eller inte! Får panik i sånna situationer, jag bara skojar bort sånna situationer och grunnar på dem hela dagen sen.. Nej nu ska jag krypa till kojs, Puss



             Miss you doggie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar