Kemi

Har haft en superskön skoldag idag, hade endast två lektioner och slutade redan strax efter 11. Mötte upp pappa på stan och hade en mysig lunch med han, sen jag kom hem har jag suttit med min kemi bok framför mig.. Inte det roligaste men jag har prov på tisdag, det börjar lossna mer och mer för mig så det känns ganska bra om jag ska vara helt ärlig. Vid 18 åker jag till Sats och kör ett BodyCombat pass, superkul och bra träning både styrka och kondition! Redan torsdag i morgon, helt sjukt vad veckorna bara springer iväg det gör även vädret. Blir mer och mer höst för varje dag som går, så himla mysigt tycker jag! Fina färger på trädena,mysiga tröjor och halsdukar men framförallt det bästa med hösten och vintern är alla mysigt innekvällar med vännerna! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar