Måndag

Idag har varit en lång dag måste jag säga, varför älskar min klass att reta mig i helt fel tillfällen?? Men jag älskar de ändå. Avslutade dagen med en dryg guidning på utställningen 1001 på museet, det var en massa frågor och hej och hå. Men tillslut kom jag hem, vid 7 hämtade pappa mig och Karin och nu sitter jag hemma hos pappa och ska snart hoppa i myskläderna. Insåg precis att det är endast en vecka kvar tills jag har psykologiprov och en och en halv vecka kvar tills jag har samhällsprov, så det lär jag behöva sitta med denna vecka.. I morgon åker Hanna bort i 5 veckor, kommer längta efter henne något enormt mycket! Men jag vet att hon kommer ha det superbra i Spanien, hon ska nämligen på praktik. Superavis måste jag säga, hade inte tackat nej till det! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar