11/9

12 år sedan tornen i New York rasade, helt sjuk.. Varje bild jag kollar på som har med denna händelse ryser jag, det är helt sjukt hemsk vad som hände den dagen! Tycker så synd om alla som förlorade nära och kära den dagen..

Idag var en lång skoldag, eller inte lång men det kändes som att jag slutade 5 och inte 2.. Jag och Isabelle åkte hem till Hanna och blev bjudna på fika efter några timmar på stan. Hanna fyllde år igår, GRATTIS I EFTERSKOTT! Du är grym Hanna, superduper glad att jag har dig som en av mina närmsta vänner. Love you! Hade en supermysig eftermiddag med Hanna och Isabelle idag, vi åt kladdkaka, skrattade och pratade franska haha. Kvällen har spenderats framför tvn och bara massa slapp, just nu sitter jag och pratar med Karin om alla mellan himmel och jord. Ska snart krypa till kojs och ladda för en lång skoldag i morgon. Puss

finaste videon, fäller en tår varje gång jag ser den!   




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar