Fredagsmys!

Hade en enda lektion idag, den började 13.35 och slutade 14.45 så en ganska lugn dag rättare sagt! Jag och Terese startade dagen med en brunch med bland annat pannkakor. Efter skolan mötte jag upp mamma för att kolla på nya inneskor som jag kan ha på Sats och på idrotten i skolan.  Skorna jag köpte idag ska vara extra bra för mina fötter och benhinnor, har haft problem med mina benhinnor i snart ett halvår.. Just nu sitter jag och äter popcorn och choklad, bästa kombon! Morgondagen har jag en massa saker jag ska hinna med, först ska jag träna med Melvin, plugga matte, fysik och psykologi och sen på kvällen har jag lite planer med Hanna och Isabelle. Kommer ta vara på varenda minut med Hanna nu eftersom hon åker iväg på tisdag i HELA FEM VECKOR.. Nej nu ska jag sätta på en film och bara fortsätta att slappa, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar