Dubbelpass!

Oj nu var det ett tag sen jag bloggade. Under helgen har jag umgåtts med Bellie, dom som har oss på snapchat fick sig nog ett gott skratt. I söndags pluggade jag psykologi för fulla muggar och hann även med att övningsköra för första gången! Jag, pappa och bilen överlevde men någon rallyförare blir jag nog inte haha. Just nu sitter jag i soffan och bara slappar, körde ett Shape pass och även ett pass i gymmet idag på Sats, kan säga att nu efter är jag helt slut i kroppen. Ska kolla lite på samhällsfrågorna och sen ladda inför orienteringen i morgon (tjoho vad tråkigt), med tanke på hur dålig jag är på att läsa kartor kan det nog ta några timmar haha! Idag är det en vecka sen Hanna åkte men även en vecka närmare hon kommer hem!! Längtar efter henne som bara den, känns lite konstigt att inte ha henne här hemma i Karlstad.. Men hon verkar ha det grymt nere i varma Spanien, värmen kan hon gärna få ta med hem. Herre vilket inlägg detta blev haha, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar