överraskningsmiddag

Den första skolveckan gick riktigt fort, eller vi började i onsdags så det blev en kort vecka. Skolan är igång för fulla muggar och igår fick jag tillbaka till fysikprov. Lättnaden när jag såg att jag klarade provet är obeskrivlig, på ett sätt var jag säker på att jag skulle klara det och på ett sätt inte. Men nu är det ur vägen och på kvällen igår hade vi anordnat en liten överraskningsmiddag för Hanna i min klass som fyllde 18 den 2 januari. Bilder kommer senare för har kameran med bilderna hos mamma. Kvällen blev iallafall lyckad då vi kidnappade henne och sen överraskade med god mat och presenter. Kom hem vid halv 1 och somnade nästan på en gång. Idag vaknade jag runt 11 och lyckades ta mig upp strax före halv 12, sen dess har jag suttit med kemiboken. Är så trött just nu att jag knappt kan hålla ögonen öppna och kemiboken gör inte saken bättre. Men känner ändå att jag kan en del som kommer på provet vilket känns skönt eftersom det inte gick så jättebra på förra provet i kemi. Ikväll har jag inga spikade planer men jag kanske ska träffa Isabelle en stund iallafall, love

/48 dagar kvar!!!/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar