hanna & isabelle

Jag och Isabelle körde ett pass i gymmet igår förmiddag som följdes upp med en sväng på stan, fick med mig en vit spetsklänning och en kalender så jag får ordning på dagarna nu innan skolan börjar. Vid 4 kom Hanna och Isabelle till mig och vi bokade bord på Alfie som fick stå för våran middag igår. Kvällen avslutades hemma hos mig med massa mys och gottigheter, skulle egentligen ha godislöfte men gick inte så bra med det.. I morse var det träning som gällde igen med Hanna och Isabelle, mamma hämtade upp oss och sen jag kom hem har jag suttit med en psykologiuppgift som jag är mer eller mindre klar med. Så himla skönt att ha den klar, ska läsa igenom den och se om det finns något att ändra på. Ikväll vankas det tacos och en myskväll hemma, ska även försöka sätta upp lite foton i mitt rum. Love

/kärlek till er fina vänner/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar