RUBRIK

Förlåt för dålig bloggning.. Denna helg har jag spenderat med Isabelle och Hanna, ni är för underbara! En bra helg som denna skulle jag gärna vilja ha fler av, idag blev det en sväng till Ikea och Bergvik med mamma. Fick med mig lite saker till mitt nya rum hos mamma, när det är helt klart LOVAR jag att ni ska få bild på det. Sitter nu och pluggar historia för fulla muggar, inte det roligaste men jag har prov på fredag.. Vid halv 8 kommer pappa och hämtar mig, så framför hisoriaboken kommer jag sitta resten av min kväll.. Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft, i morgon är det tillbaka till min underbara klass. Kan varna redan nu att det inte kommer bli så mycket bloggning under denna vecka eftersom jag har prov på fredag och nästa tisdag.. Pussar

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar