ÄLSKADE VÄNNER!

Under de senaste dagarna har jag verkligen märkt hur viktiga mina vänner är för mig. Torsdags eftermiddag fick jag ett väldigt jobbigt besked. Så fort jag kom på bussen efter skolan fick jag meddelande av min klasskompis som sa att allt skulle ordna sig, det var precis vad jag behövde höra. Jag fick berätta precis hur jag kände för tillfället och när jag fick göra det kändes allt så mycket lättare. Få släppa ut det jag hade inom mig till någon som inte var mitt inne i detta, om du läser detta vet du vem du är och att ha en vän som dig är något jag inte kommer ångra! Mina vänner har funnits här för mig, de har verkligen berättat att de finns här för mig dag som natt. Veta att de finns där om jag behöver prata med någon eller bara få en kram. Ni är guld värda! Vill bara tacka er för att ni är så underbara, finns för er dag som natt precis som ni har funnits för mig. Mina vänner är oslagbara och jag tycker om er till 1000, sluta aldrig vara dom ni är!

 

Vila i frid

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar