PLUGG!

Förlåt för dålig uppdatering, har pluggat varje dag och har inte haft tid till bloggning.. Har precis lagt ifrån mig min historiabok och ska börja öva på min spanskaredovisning, efter morgondagen har jag bara 1 stor sak innan lovet. Så mycket jag har haft under dessa veckor har jag nog aldrig haft förut, nu fick jag verkligen smaka av hur det är att gå natur. Idag hade vi engelskatest och kemitest, i morgon stor redovisning på SPANSKA och historialäxa.. Efter lovet kommer det vara nästan ett prov varje vecka så jag varnar redan nu för dålig uppdatering, har även gjort mitt inriktningsval inför år 2 på gymnasiet. Jag har valt matte 5/fysik 3 men de inviduella valen har jag inte gjort än, det är tuffa kurser men har ganska lätt för mig i matte och fysik så jag hoppas på det bästa. Ska fortsätta med spanskan nu, pussar


senaste från Insagram- @aannabylund
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar