FÖRLÅT

Förlåt för superdålig bloggning, men har haft lite annat att göra och då kom bloggen lite i andra hand. Under min helg har jag bara tagit det lugnt, i lördagskväll så åkte jag hem till Terese och kollade på Melodifestivalen och hade det mysig. Mamma kom hem med en ny skinnjacka till mig i lördags som jag har gått och kollat på ett tag, tack mamma! Har hunnt kollat på golv till mitt rum, kommer självklart ta kort på det när allt är klart. Igår började jag använda min skinnjacka och det var ett dumt val kan jag säga, eftersom snön bara ramlar ner här i Karlstad. Självklart ska min älskade klass kasta snöbollar på min när jag har den mest opraktiska jackan när det snöar.. Kommer inte sätta på mig den på ett tag nu kan jag säga, hehe.

Idag kom våran studievägledare till klassen och berättade om valen till 2an, är inte helt säker på vad jag ska välja men det står mellan matte 5/fysik 3 och engelska 7/matte 5. Som tur ska jag inte göra valet än på en månad. Denna vecka kommer se ut som alla andra, att jag åker direkt hem till mina skolböcker.. Men ska försöka blogga lite bättre denna vecka än vad det blev förra. Pussar

 

1 kommentar:

  1. galet helt 7kt #gangsters #swaggers #agonhälsarbtw #fairyhill

    SvaraRadera