Stockholm!

Dagen igår och idag spenderades i Stockholm med mina favoriter Hanna och Isabelle. Igår blev det ingen shopping för någons del men på kvällen var det Avicii, ryser bara jag tänker på det. Så himla bra var det, men lite drygt att vi är under 18 och var tvungna att stå på läktaren.. Vi somnade runt 2 inatt efter mat på donken och massa prat och skratt. Idag börjades dagen med hotellfrukost, det bästa med att bo på hotell! Sen bar det väg mot Täby Centrum där jag shoppade lite, men försöker hålla i pengarna tills jag åker till USA. Så det blev bara lite små saker. Kameran var med, men det blev inte jättemycket kort men ska föra över dem till datorn och se om det är några godtagbara kort som kan läggas upp på bloggen. Nu har Isabelle och Hanna precis åkt hem efter vi har haft en liten spakväll hemma hos mig med bubbelbad, ansiktsmask och lite annat mys. Denna helg än så länge har spenderats med Hanna och Isabelle, morgondagens kväll kommer troligtvis också spenderas med dem. Snart ska jag hoppa i säng och ta igen lite sömn som gick bort natten till idag, love 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar