myshelg!

Det är redan söndag och helgen är slut.. Denna helg har bestått av mycket mys med både kompisar och familj, gjort om i mitt rum och övningskörning. I fredags hade jag mysmiddag med Alicia, Terese och Ida hemma hos mig vilket blev väldigt lyckat. Mycket skratt, mat och prat. I går kollade jag bland annat på OS och gjorde mer eller mindre klart i mitt rum hos pappa. Nu är det bara lite små saker som är kvar att fixa. I dag har jag pluggat matte (vilket suger för jag fattar ingenting), kollat på OS och övningskört. Det gick faktiskt ganska bra att köra plus att det är väldigt kul måste jag säga, avslutade kvällen eller eftermiddagen med yoga. Love it, men är nog den osmidigaste i salen.. Resten av kvällen ska jag bara mysa i soffan och ladda inför en ny skolvecka med en hel del plugg.. Love


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar