2 DAGAR KVAR!

Igår fyllde min älskade mormor 85år så dagen gick åt att förbreda till att hennes grannar och lite släkt kom på fika. Jag åkte direkt till Isabelle efter det och sov där, i morse stod klockan på ringning för en springtur stod på schemat. Det var riktigt segt men vi tog oss igenom den! Vid halv 11 tog vi och Hanna bussen till Bomsta där vi har tillbringat hela dagen. Kan säga att det var ett under att jag badade idag, fy vad kallt det var i vattnet! Alldeles strax kommer det lite folk hit, mer planer har jag inte för dagen. Idag har det endast 2 dagar kvar tills jag mamma och Karin åker till Cypern!! Ska bli så himla skönt att komma iväg. Ska försöka att redigera lite bilder från gårdagen i morgon så ska jag lägga upp dom här, just det dära med att lägga upp bilder är jag inte så bra på måste jag erkänna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar