MAN MÅSTE JU BARA ÄLSKA VÄDRET!

Har bloggat lite dåligt under den senaste tiden eftersom jag har haft så mycket i skolan. Jag hade en rolig men en riktigt konstig Valborg, befann mig på en stadsbuss med Hanna och Isabelle i två timmar.. Men med dom blir allt så himla mycket roligare! Annars har jag och Isabelle gått in till stan och sen har jag pluggat, standard. I morgon är det FREEEDAG! Ska bli skönt att få helg nu när det är så fint väder också, har precis ätit min favortimat. Kött och pommes, Per vet precis vad man ska laga när jag är hungrig! Berättar reda nu hur mina planer i helgen kommer vara för vet inte hur mycket jag bloggar under helgen.. I morgon åker jag dirket till Isabelle efter skolan och ska tillbringa kvällen där med massa härliga tjejer, vi får väl se vad vi hittar på. Ska göra mitt bästa att blogga i helgen, Pussar

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar