TISDAG DEN 23/4

Hade en kort dag idag, som alla andra ettor i gymnasiet har jag haft svenskanationella. Det känndes sådär, men den dära Dikten var nara konstig. Ni som gjort provet vet nog vad jag pratar om. Slutade dirket efter provet men jag och Terese satt kvar i skolan och jobbade på våran historiaredovisning som är på fredag, när jag väl kom hem så hamnade jag i soffan för jag har världes huvudvärk.. Har gått över lite nu, resten av kvällen kommer bestå av OTH och historia. Ska försöka ta mig iväg till gymmet i morgon, har mått lite upp och ned den senaste tiden så jag hoppas min förkylning förvsinner snart så jag kan träna som vanligt. Träffade Hanna idag på bussen, har inte sett henne på över en vecka. Det var riktigt kul att se henne igen och är så hääääär nyfiken på hennes resa, hoppas ni har haft en bra dag. Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar