VÄLKOMMEN!

Välkommen till min nya blogg, tidigare har jag haft en annan blogg på denna adress men har nu gjort en ny av olika skäl. Tänkte först berätta lite om vem jag är.

Mitt namn är Anna Bylund, jag är 16år och bor i lilla staden Karlstad. På vardagarna går jag på Älvkullegymnasiet första året, och jag läser natur med världens bästa klass NA12A. På min fritid så tränar jag på Sats, fotar, är med mina vänner och pluggar. Jag har en storasyster och 3 "bonus" bröder och en bonus hund på mammas sida. Mina föräldrar är skillda så ni kommer även få läsa om hur det är att ha sina föräldrar på två olika ställen och hur det är att "flytta" mellan dom. Har ni några frågor så är det bara att fråga i en kommentar eller slänga iväg ett mail till: aannabylund@gmail.com . Hoppas ni gillar min blogg, pussar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar